"Forhandlings-Protokol for Kunstforeningen. Begyndt 30' Maj 1916. Sluttet 1923." side 119-136, år 1920.

Der voteres på værker til indkøb og arrangeres udstillinger løbende.
Side 121: Den årlige bortlodning.
Side 123: Valg af gevinster efter bortlodningen.
Side 127: Udstillingerne for det kommende år præsenteres.
Side 129: Der vælges ny bestyrelse.
Side 133-134: Der diskuteres og indhentes tilbud vedrørende Leo Swanes bog om Dankvart Dreyer.
Side 135: Det meddeles i forbindelse med en længe planlagt udstilling med Viggo Johansens værker i anledning af hans 70 års fødselsdag, at Johansen har stillet den betingelse, at udstillingen kun afholdes, hvis der kan lånes værker fra Kunstmuseet [Statens Museum for Kunst]. Bestyrelsen anmoder "Ministeriet" om tilladelse til at låne værkerne. [Se også brev fra Kunstforeningens bestyrelse til Undervisningsministeriet].
Side 136: Det foreslås at udgive "et lille Maanedskrift" for at opnå "en stærkere Forbindelse med Medlemmerne".

Bestyrelsesprotokol